Az első Android operációs rendszer megjelenésekor azt jósolták, hogy nem lesz belőle nagy durranás, ugyanis akkoriban még reménytelenül kevés telefon létezett, amelyre alkalmazható volt. Talán ez volt az oka, amiért a Google nem tette fizetőssé, hogy egyre többen kezdjék el használni. Hogy ez a dolog mennyire volt tudatos marketing szempontból, nem tisztázható, de az biztos, hogy az elmúlt 10 év távlatából tekintve meg kell mondani, hogy igenis nagy durranás lett! Az Android operációs rendszer jelenleg a 6-os verziónál tart, ahhoz képest, hogy nem jósoltak neki nagy jövőt, szépen felívelt a sorsa. Az elmúlt években az androidos okostelefonokra épített applikációk száma egyre gyarapodott, első sorban azért, mert könnyen lehetett kapcsolódni az operációs rendszerhez. Ahhoz, hogy gyorsan és költségmentesen letölthetőek legyenek az alkalmazások, a Google korporáció létrehozta a Google Play szolgáltatást, melyhez mindenki bizalommal fordulhat. Ez a legbiztonságosabb módja az új alkalmazások nyilvánosságra hozatalának.
Ezért az Aquarius Hand programozói is ezt az eszköztárat használják minden ügyfél alkalmazásának a terjesztésére. Egy mobil alkalmazás esetén nagyon sokat számít, hogy mekkora célközönséget képes megragadni. A Google Play-en keresztül tulajdonképpen bárki megtalálhatja az új mobilapplikációt, de ennek ellenére mégis szükség van a megfelelő hirdetésekre is. Az Aquarius Hand ebben is szívesen kiveszi a részét, megosztva minden eddig szerzett tapasztalatát ezen a téren is. A hosszas kampányolás során a megfelelő célközönséghez szükséges elérni, hogy a reklámokra költött pénz megfelelő mennyiségű vásárlásba konkretizálódjon. Egy ismeretlen mobilalkalmazás piacra vezetése nem egyszerű dolog, még akkor sem, ha annak már vannak előzményei. Azonban a megfelelő tapasztalattal rendelkező marketinges szakemberek, akik ismerik a mobilalkalmazások furcsa piacát, határozott útirányt adhatnak a piacra dobáshoz. Vegye fontolóra az Aquarius Hand által kínált szolgáltatások előnyeit!